Ultra gros je udruženje hrvatskih trgovačkih kuća nastalo sklapanjem ugovora između Ultra grupe d.o.o. Zagreb i Unigrossa d.o.o. Pazin 2005. godine, kojim je pristupanje novih članova u Ultra grupu dogovoreno kroz povećanje temeljnog kapitala i prijenosom dijela poslovnog udjela.
Ultra grupa osnovana je krajem studenog 2001. godine kao reakcija na promjene na tržištu nastale ulaskom stranih trgovačkih lanaca kada je postalo jasno da mali trgovci mogu opstati jedino udruženih snaga. Da je udruživanje bilo ispravna strategija potvrđuju podaci o rastu prometa grupacije.
Ultra gros posluje na preko 980 prodajnih mjesta (maloprodaja, veleprodaja i specijalizirane prodavaonice) s više od 7.000 zaposlenih. Osnovna djelatnost Ultra gros-a je trgovina na veliko i malo robom široke potrošnje - prehrana i ne prehrana, pića, duhanske prerađevine, kozmetički proizvodi, građevinski materijal, namještaj, tehnička roba i bijela tehnika, tekstil i obuća te turistička djelatnost.
Članice Ultra gros-a posluju s renomiranim domaćim proizvođačima i distributerima stranih proizvođača, a na nivou grupacije postignuti su dogovori sa preko 200 zajedničkih dobavljača.
U svojoj ponudi Ultra gros ima preko 680 proizvoda pod robnom markom Ultra plus koji čine 10% udjela u ukupnom prometu. Ove brojke pokazatelj su dobre kvalitete proizvoda robne marke Ultra plus popraćene izuzetno povoljnim cijenama. Robne marke članice nude i u veleprodaji te rast prometa postignut na temelju asortimana robne marke prenose i na svoje veleprodajne kupce.
Optimalan odnos kvalitete i cijene prepoznali su i naši krajnji kupci poklanjajući vjernost nama i proizvodima naše robne marke Ultra plus.